|
|
Hej derude.
I december måned tog jeg for alvor beslutningen om at det var tid til min første Ironman. jeg er kommet rigtig godt for start. har fået styr på kalenderen, så lige pt kan mellem 9 og 12 timer trænning klares pr uge, da jeg har en 50 timers arbejdsuge var det rimelig svært i starten. men det fungerer rigtig godt nu og jeg er motiveret og klar til snart at skrue op.
Jeg har fået købt mig en Tri Cykel via den blå Avis (billed af cykel kan linkes mm. hvis det vil hjælpe folk)
og da jeg snart kan mærke vejret bliver til nogle dejlige lange cykel ture, så skal jeg have fat i cykel udstyret og der har jeg intet.
Er der nogle som kan hjælpe mig/guide mig med hvad jeg skal bruge af udstyr, samt hvor det skal købes og hvor mange penge skal jeg cirka bruge (jeg har ikke alverdenspenge) det skal dog siges at jeg ikke har fået købt pulsur/gps ur. så det vil være rart med noget jeg kan bruge til begge ting.
Mit første gangsbudget ligger cirka på 5.000 kroner og vil gerne udvide med tiden.
Mvh.
Oliver
PS:
Som tak for hjælpen kan jeg tilbyde en til to sovepladser i weekenden under løbet, til folk der kommer langvejs fra da jeg bor ved københavn centrum (østerbro) |