|
|
Hej med jer.
jeg er en ung mand på 18 år der har i sinde at deltage i sit første iron-distanceret triatlon her i 2012, og jeg har derfor siddet og kigger KDM sitet igennem, hvor der bl.a. findes en vejledning til hvordan man rent udstyrsmæssigt, bør handle op til sådan et stævne. Under "Cyckling" står der så i bunden af afsnittet:
"Tip: Your old/new regular race bike can be modernised to look like a Time Trial. All it takes is a few tricks from an expert, and the cost is around 1500,-"
Jeg har nemlig en racercykel der ikke er helt ny, men bestemt stadig i den moderne ende. Hvis jeg kan spare en masse penge ved at få den "moderniseret" er jeg selvfølgelig interesseret i det, så jeg vil derfor høre om man kunne få dette tip præciseret en smule. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det ville være tricks der skulle laves, og hvordan i alverden det ville kunne lade sig gøre for 1500,-? Jeg har selv set mig omkring på internettet hvad angår f.eks. tri-styr og hjul til enkeltstart, men har ikke fundet noget der vil komme i nærheden af denne pris.
Så alt i alt, ville jeg spørge jer, om der var nogle erfarne sportsudøvere eller cykelryttere der kunne præcisere for mig hvordan dette ville kunne lade sig gøre?
Med Venlig Hilsen
Villads |