TIME TO RACE START

dayshoursminsec
English (United Kingdom)Danish(DK)Deutsch (DE-CH-AT)French (Fr)Italian - Italy

Challenge Copenhagen Forum

Post Reply

Subject :Lån/leje af racer.. 2012-02-18 20:06:48

anneli
Her er rig mulighed at få plus på karma kontoen <3

Jeg er i gang med et projekt det meget kort beskrevet går ud på at jeg vil gå fra deprimeret til ironman. Jeg træner op til at gennemføre en ½ IM eller IM til sommer 2012.

Jeg vil sætte fokus på depression, studerende med depression og den kamp det er at få den hjælp man har behov for.

Jeg ved fra mine over 10 år i fitnessbranchen hvad fysisk aktivitet kan gøre for sindet, og tror på at det er vejen frem for mig.

Jeg har søgt højt og lavt efter sponsorer og hjælpsomme hænder, og har da også fundet flere. Men jeg står stadig og mangler en cykel.

Har fået mulighed at låne en racer, men den er desværre alt for stor til mig, da jeg er en lav pige (161cm).

Mit håb er at der sidder en sød sjæl der ude der har en racer jeg må låne, leje, købe til en rimelig pris.

I kan læse mere om mig, og min kamp både på min egen blog http://etskridtadgangen.blogspot.com/ men også på min blog hos Iform (bliver offentliggjort i næste uge).

Så kender du en, som kender en så er jeg at finde på mail: Anneli_90@hotmail.com

På forhånd tak, og et ønske om medvind til jer alle.

Subject :Re:Lån/leje af racer.. 2012-02-25 15:19:51

Teahupoo
Ja jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men har en ide om hvad du kommer fra, så held og lykke med projektet... Der er ikke noget som at sætte sig mål og det at tage ansvar for sit liv (hvis ellers at den dårlige psyke ikke får overtaget), som gør at man kan flytte sig. Ingen tvivl om at endurance sport er en af midlerne og håber derfor at det hjælper dig godt på vej...

Alt godt herfra...

Jeppe

Subject :Re:Lån/leje af racer.. 2012-02-25 17:54:02

anneli
Hej Jeppe,

Tak for din fine kommentar. Jeg er har stor tro på og kan kende på egen krop, hvor meget fysisk aktivitet hjælper på psyken.

Håber vi ses til CC12 :)

Post Reply Page #