TIME TO RACE START

dayshoursminsec
English (United Kingdom)Danish(DK)Deutsch (DE-CH-AT)French (Fr)Italian - Italy

Challenge Copenhagen Forum

Post Reply

Subject :Træning på Challenge-svømmeruten lørdag 3/7 kl. 15.. 2010-07-01 14:38:34

janniDK

Guest
Hej alle friske Challengers,

Våddragten er i hus, så nu er jeg frisk på at prøve den:P

Jeg tænker på at komme til Amager Strandpark lørdag eftermiddag på et eller andet tidspunkt, måske kl. 15?, og vil meget gerne have selskab.

Jeg kender ikke Amager Strandpark, men jeg kan andre steder se, at folk aftaler at mødes ved Bro 3, så det kan vi måske også gøre.

Jeg håber, der er 1 eller flere friske svømmere derude, som også gerne vil træne lidt, inden det går løs:P

Hilsen Janni

Subject :Re:Træning på Challenge-svømmeruten lørdag 3/7 kl. 15.. 2010-07-01 16:24:20

Kølling
Hej Janni

Jeg har selv planlagt en tur til KBH i weekenden for at prøve forholdene lidt af, og regner med at køre en omgang på cykelruten lørdag morgen og bagefter ta' en dukkert engang om eftermiddagen. Så jeg er frisk på at mødes kl. 15.00. Har dog ikke lige regnet ud, hvor bro 3 er (er heller ikke kendt i området), men ville det ikke være oplagt at mødes, hvor svømmeruten starter? Evt. på parkeringspladsen ved "Jollerampen"? (Kort: http://www.amager-strand.dk/Materiale/Kort/Amager+Strand+Kort+med+reglement).

Og hvis der er nogle, der har lyst til at følges rundt på cykelruten, og som evt. kender vejen, så sig endelig til.

M.v.h.
Jesper

Subject :Re:Træning på Challenge-svømmeruten lørdag 3/7 kl. 15.. 2010-07-02 10:07:40

janniDK

Guest
Hej Jesper.

Skønt at du også kommer.

Ja, lad os mødes ved starten af svømmeruten kl. 15.00. Jeg har mobil 30 26 16 56. Har du også et nummer, jeg kan fange dig på, hvis det skulle blive nødvendigt?

Er du en hurtig svømmer? Jeg blev opereret i min skulder i november og er stadig ikke 100% klar, så jeg ved ikke, om jeg kan klare at svømme hele ruten, men lad os se hvordan det går, ikke?

Alle andre er naturligvis velkomne til at følge med kl. 15.00.

Mange hilsner
Janni

Subject :Re:Træning på Challenge-svømmeruten lørdag 3/7 kl. 15.. 2010-07-02 15:37:07

Kølling
Hej igen Janni

Det lyder perfekt, jeg kan fanges på 26 84 42 48.

Jeg vil tro, jeg svømmer nogenlunde som gennemsnittet. Skal ikke nå noget, men bare lige prøve forholdene lidt af, inden det går løs, så vi kan bare ta' det stille og roligt og se, hvordan det går med din skulder.

Men vi ses bare i morgen - måske med selskab fra flere, der fristes til en svømmetur i varmen?

Subject :Re:Træning på Challenge-svømmeruten lørdag 3/7 kl. 15.. 2010-07-05 14:14:43

janniDK

Guest
Hej Jesper.

Tak for en fin svømmetur, håber du kom godt hjem dagen efter:-)

Vi ses den 15.

Mange hilsner
Janni

Subject :Re:Træning på Challenge-svømmeruten lørdag 3/7 kl. 15.. 2010-07-05 22:36:55

Kølling
Hej igen Janni, og selv tak!

Det blev jo til en god gang træning i bølgerne :)

Yes vi ses d. 15, hvor det forhåbentlig ikke bliver ligeså varmt :)

Subject :Re:Træning på Challenge-svømmeruten lørdag 3/7 kl. 15.. 2010-07-06 14:03:22

janniDK

Guest
Hej igen Jesper.

Ja, skønne bølger!! :-) Jeg skal i vandet igen i eftermiddag, så må vi se, om der er lige så mange i dag...
Held og lykke med træningen frem imod den store dag.

Hilsen Janni

Post Reply Pagina #